Relator as eies av Jan Aage Røtnes og Tine Røtnes.
Begge har lang og unik kompetanse innenfor en rekke områder basert på kreativitet, inspirasjon og utvikling.
Dette er vår drivkraft i hverdagen.
Alle utfordringer er muligheter!

Content1 | col1
,

Kundebehandling

I sammenheng med at Tine leverer butikkdekorasjoner er det også naturlig å gi råd om Kundebehandling Det er spesielt viktig å være god på kundebehandling i salgssituasjoner der KUNDEN oppsøker SELGEREN. Slik som situasjonen er i forretninger. Når man har fått kunden inn i lokalet, er det helt avgjørende at kundebehandlingen er god og effektiv, slik at kunden opplever service som i kombinasjon med produktutvalg fører til kjøp.

Tine har lang erfaring i kundebehandling, både fra forretningsdrift og fra servicedesk på flyplass.

Relator tilbyr også tjenester innenfor "Mystery Shopping" der vi på en strukturert måte observerer salgsadferd, servicegrad og produktpresentasjon. Metoden som er utviklet av Relator kalles QSA; Quality and Service Asessment.

I dette arbeidet har Jan Aage erfaring fra USA og fra prosjekter for Hydro i Danmark.